10 d’ag. 2009

El mesíes ja ha arribat

Els francesos si que saben el que es fan. Només una revista tant pedant com els Cahiers és capaç de fer afirmacions com les que fa.

"La prestigiosa revista francesa Cahiers du cinema ha situat la pel·lícula Honor de Cavalleria, del banyolí Albert Serra, entre les 10 millors de l'any 2007.
La llista de les millors pel·lícules que ha elaborat la pròpia redacció de la revista té el següent ordre: 1) Paranoid Parck, de Gus Van Sant; 2) Death Proof, de Quentin Tarantino; 3) Inland Empire, de David Lynch; 4)Still life, de Jia Shang-ke; 5) La France, de Serge Bozon; 6) Zodiac, de David Fincher; 7) Les Amours d'Astrtée et de Céladon, d'Eric Rohmer; 8) Honor de Cavalleria, d'Albert Serra; 9) Avant que j'oublie, de Jacques Nolot; 10) I Don't Want to Sleep Alone, de Tsai Ming-Liang."










Penseu el que vulgueu, però a mi em cau bé.

I als que preferiu l'escola de Hollywood ja us poden donar pel cul.


Mr.Pink

4 comentaris:

  1. Només he vist Death Proof i Zodiak, ergo no puc donar una opinió amb fonaments. Abans de la d'en Tarantino em quedo amb Planet Terror i la d'en Fincher no la ficaria tan amunt segurament. I què me'n dius de... No Country for Old Men? The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford? Ratatouille? La vida de los otros! (Un moment que potser era anterior aquesta) 300 i Supersalidos també són bones xD Després hi ha coses que no he vist: Persepolis, Before the Devil Knows You're Dead i suposo que més.

    Cahiers du cinema? Bah, aquests qui són? xD

    Filmaholics

    ResponElimina
  2. PD: un cop mirat, el senyor Albert Serra també em cau bé. Una mica pretensiós crec però, m'ha fet gràcia el detall del "Miro molt per internet (...) això del divx, m'ho baixa un amic meu" del 2n vídeo i la defensa de la SGAE al 4t.

    ResponElimina
  3. La llista m'és bastant igual; l'únic que realment és rellevant és la pel·lícula que ocupa la octava posició. Amb dos collons eh. M'haig de mirar les pelis d'aquest paio amb caràcter d'urgència.

    El detall del divx i la SGAE és prou interessant xD El millor, per sobre de tot, són els seus col·legues banyolins que apareixen a les seves pelis (dic col·legues, ja que em fa certa por qualificar-los d'actors):

    - ....vol dir que la gent de França......ho enten! les pel·lícules que fem nosaltres!...

    - ....clar! perquè ens veuen amb bona fe!...i diu que (ell, el gros) ho fa molt natural"

    La mare que els ha parit.

    Mr.Pink

    ResponElimina
  4. Acabo de trobar al font d'inspiració del sr. Serra per fer "El cant dels ocells"

    http://www.youtube.com/watch?v=aGSKrC7dGcY&feature=related

    Si o si? xD

    Mr.Pink

    ResponElimina